Іду на урок
Літературний диктант
- Ким за походженням був Прометей? (Титаном)
- Титан, який тримав на своїх руках небесне склепіння. ( Атлант)
- Грецький бог, повелитель вогню, блискавок (Зевс)
- У чому Прометей приніс вогонь на землю? ( В очеретині)
- Птах, який щодня клював печінку Прометеєві? ( Орел)
- Богиня, яка народилася з морської піни. ( Афродіта)
- Як звали бога, який прославився ковальським умінням? ( Гефест)
- Найсильніший та наймужніший син Зевса. ( Геракл)
- Улюблена дочка Зевса. (Афіна Паллада)
- Що і зараз носять на згадку про Прометея? ( Обручки)
- Хто така гідра? ( Дев'ятиголова змія, з якою бився Геракл )
- Гора, з якої Прометей приніс людям вогонь. ( Олімп )
Комунікативно – ситуативні вправи
для 9 класу
( Із літератури Бароко)
- Уявіть, що за допомогою чарівної палички ви потрапили до придворного театру Іспанії. Щойно закінчилася вистава «Життя – це сон». Серед глядачів є її автор Педро Кальдерон. Підійдіть до нього, розкажіть про свої враження від його драми.
- Уявіть, що ви зустрілися із польським королем Басиліо після того, як він наказав замкнути свого сина Сехісмундо у вежі. Розкажіть про своє
Ставлення до астрології, про те, чи слід довіряти зіркам.
- Ви – відомий психотерапевт. До вас на прийом записався король
Басиліо. Як ви вважаєте, яка в нього проблема? Чи можете ви йому допомогти?
- Ваш сусід по парті стверджує, що Сехісмундо з п’єси Кальдерона
«Життя – це сон» і Гамлет із трагедії Шекспіра «Гамлет» мають багато спільного. Чи згодні ви з його думкою? Свою відповідь аргументуйте.
- Уявіть, що ви зустрілись із паном Журденом під час його занять
Танцями. Розкажіть йому про танцювальне шоу «Танцюють усі», яке проходить у вашій країні, про те, що вам у ньому подобається, а що – ні?
- Уявіть себе художником . Яку афішу ви намалювали б до комедії
Мольєра «Міщанин – шляхтич»?
- Уявіть собі, що пан Журден із комедії «Міщанин – шляхтич» зустрівся
З Мартином Борулею з твору І. Карпенка – Карого «Мартин Боруля». Про що б вони говорили? Складіть про це діалог.